A
jelen levélhez csatolt jelentkezési lapok lesznek mindannyiunk segítségére
a lehető legjobb, legemlékezetesebb gyulai Csillagtúra részvétel
megszervezésére.
Jelentkezési lapok letöltése: ITT
Ezért arra kérjük az érdeklődőket, hogy figyelmesen olvassák át ezeket a
lapokat, majd ezt követően pontosan és teljes körűen töltsék is ki azokat
igényeinknek megfelelően.
Nagyon fontos tudni, hogy minden esetben a jelentkezési sorrend alapján
töltjük be a szálláshelyeket, ez alapján osztjuk be a versenyszámokban
indulókat. Ezért érdemes a lehető leghamarabb jelentkezni.
Mindenkinek köszönjük az érdeklődést. Természetesen a továbbiakban is
örömmel válaszolunk valamennyi felmerülő kérdésre.
Remélem, hogy mind több bajtársunkat köszönthetem majd Gyulán, ahová
városunk lakói, valamint a gyulai és magyar tűzoltók nevében tisztelettel
meghívom a világ tűzoltóit.
Hiszem és tudom, hogy vendégszerető, barátságos városunkban emlékezetes
napokat tölthetnek majd el az ide látogatók. Gyula jó megközelíthetősége,
a Várfürdő különleges szolgáltatásai, a kiváló éttermek és az egész
világon átívelő tűzoltóbarátságok mind elősegítik, hogy jól teljenek a
XVIII. Nemzetközi Tűzoltó Csillagtúra napjai
Várjuk jelentkezésüket, és várjuk jelentkezéseteket.
Bajtársi üdvözlettel:
Dudaszeg József tű. alez.
Gyula Város Hivatásos Önkormányzati Tűzoltósága parancsnoka
a XVIII. Nemzetközi Tűzoltó Csillagtúra szervezőbizottsága elnöke
Aktualizált és legújabb információkat a www.feuerwehrsternfahrt2009.com
internetes oldalon találhat.
Részvételi feltételek, alapvető tudnivalók
A jelentkezéseket kizárólag a Szervezőbizottságon keresztül fogadunk el a
2009. évi Gyulán megrendezésre kerülő XVIII. Nemzetközi Tűzoltó
Csillagtúrára és az alábbi címre kérjük küldeni a mellékelt jelentkezési
lapokat:
Tűzoltóság Gyula
Cím: 5700 Gyula, Vértanúk útja 8.
Telefon: 0036 66 463 533
Fax: 0036 66 463 606
E-mail: info@feuerwehrsternfahrt2009.com
A szállásmegrendeléseket csak a mellékelt jelentkezési lapon fogadjuk el.
A szállásokkal kapcsolatos igényekkel forduljon telefonon hozzánk hivatali
időben (hétfőtől-péntekig 8.00-11.30 és 13.00-16.00).
A rendező az egész rendezvény idejére kedvező áron nyújt részvételi
csomagot (szállás, belépések, ajándékok, stb.) Ennek a csomagnak az
igénybevételi feltétele a csatolt jelentkezési lapon való jelentkezés és a
33 euró/fő nevezési díj átutalása.
Résztvevőknek, akik nem a Szervezőbizottságon keresztül foglaltak szállást
és a nevezési díjat nem fizették ki, megfelelő többletköltségekkel kell
számolniuk.
A 33 euró/fő nevezési díj tartalmazza:
• fesztiváligazolvány
• szervezett programcsomag
• vendégajándék
• ingyen belépő szakmai kiállításra
• ingyen belépő a szakmai ülésekre
• ingyen belépő a kiállításokra, gyűjtők börzéjére
• belépési jogosultság a küldöttgyűlésre (résztvevő csoportonként 1 fő
részére)
• szervezett kirándulási lehetőség kedvező áron
• értékes emlékplakett
• belépő a fesztiválsátorba
• szervezett elszállásolás minőségi szálláshelyeken
• információs pontok felállítása
• autobuszos helyszínre szállítás programokra, versenyszámokra
• oldtimerek részére emlékajándékok
• részvételt igazoló oklevél a jelentkezett csoportoknak
Külön kívánságok feldolgozását, transzfer lehetőségek biztosítását a
kirándulásokra, kedvezményes belépőket stb. csak a szabályszerűen
jelentkezett résztvevők igényelhetnek.
A szállás és a nevezési díj elszámolása kizárólag a rendezőn, a gyulai
tűzoltóságon és annak szervező alapítványán keresztül történik külön
számlán:
Tűzvédelem és Csillagtúra Alapítvány
Bank: OTP Bank Nyrt. D-Alföldi Régió, BLZ 3302
Konto Nummer: 11733027-20020718,
IBAN: HU 2711733027 20020718
BIC: OTPVHUHB
A jelentkezési lapok és a szállás és nevezési díj megérkezése után küldjük
vissza a jelentkezés elfogadását. A jelentkezett csoport kap egy a
rendezvény logojával és résztvevői sorszámmal ellátott igazoló lapot, amit
jól látható helyen kell rögzíteni az ideutazáskor a buszokon,
személygépkocsikon vagy oldtimereken.
Részvételre jogosultak hivatásos, létesítményi és önkéntes tűzoltóságok az
egész világból, valamint tűzoltózenekarok és minden tűzoltó oldtimer klub
és egyesület, azok családjai, barátai. Természetesen minden a tűzoltóság
iránt érdeklődő személy, gyűjtő és kiállító, és minden mentő és
segélyszervezet részt vehetnek a gyulai csillagtúrán.
Szabályszerűen jelentkezett résztvevők számára biztosítunk megfelelő
helyet a kiállításhoz, gyűjteményekhez.
A szabályszerűen jelentkezett résztvevők jelentkezzenek érkezés után
Gyulán az Info-centrumban. A regisztráció lebonyolítás után lehet
elfoglalni a szálláshelyeket.
Kérünk minden résztvevőt, hogy hozza magával az egyenruháját, és a
zászlóját.
A rendező Gyulai Tűzoltóság nem kezeskedik balesetek, lopás, személyi és
anyagi károk vagy hasonlók esetén. A részvétel saját költségre és
kockázatra történik.
A szabályosan jelentkezett résztvevőknek ingyenesen biztosítjuk a
részvételt nemzetközileg elismert előadók által tartott szakmai üléseken.
Erre feltétlenül jelentkezni kell. A szakmai ülésekre érvényes részvételi
kártyát a jelentkezési nyomtatványok beérkezése sorrendjében adjuk ki.
A rendező Gyulai Tűzoltóság kér minden résztvevőt, hogy az ajándékoktól
tekintsenek el, helyette a tervezett ajándék ellenértékét utalja át a
Gyulai Tűzoltóságnak (A beérkezést természetesen visszaigazoljuk. Az
adományozók listáját nyilvánosságra hozzuk.) Az adományok teljes összegét
jószolgálati célra használjuk. A rendezők hiszik, hogy ez az eljárási mód
helyes, mivel így az érintett rászorulókon segíthetünk. |